GatherGaming är en förening vars idé är att skapa ett community inom spelvärlden där man genom oss ska kunna hitta andra spelare med visioner för att skapa professionella lag eller enkelt hitta andra som bara vill spela med någon.
Vi på GatherGaming vill även kunna erbjuda servrar att spela på i framtiden och olika Teamspeak 3 kanaler att kommunicera via. Detta med löftet att ha en strikt policy som ska säkra en likabehandling mellan alla som vistas på våra servrar eller kanaler.
Vi står för jämställdhet och allas lika värde, med detta vill vi skapa en bättre miljö till att börja med i lokala kontaktnätverk för att sedan kunna bli globala och sprida en bra miljö i spelvärlden som ständigt växer.
Vid samarbete med oss så försäkrar vi att föreningen, laget eller individen håller med våra värderingar och visioner och tillsammans med oss och andra blir ambassadörer för både oss och för dem utsatta i spelvärlden att det behöver ske en ändring.

Verksamhetsgrenar: Datorspel, E-sport, LAN, TV-spel

Hemsida: http://gathergaming.org