Game Lounge Malmö är en förening som siktar på att sätta Malmö på LAN-kartan. Vi vill samla alla E-sportare i Malmö men också från övriga Sverige och våra grannländer.

Vi satsar på tillgänglighet och inkludering, att vi ska vara för alla, och att alla ska ha råd att kunna delta på våra event. ska kunna låna en dator (begränsat antal i nuläget) och avgiften för evenemanget ska inte vara för hög. Målet är att kunna driva verksamheten enbart på de inkomster vi får i deltagaravgifter, men det är långt fram i tiden. Just nu är vi beroende av sponsorer för att kunna ro allt i hamn. Men vi ska växa och då behöver vi just din hjälp som deltagare och medlem i föreningen. Utan dig är det omöjligt.

Du som medlem har möjlighet att påverka vad föreningen ska göra (då du är en del i föreningen som medlem), vilka som sitter i styrelsen och föreningens visioner.

Vi behöver just dig. Bli medlem och var med och påverka Game Lounge Malmös framtid.

Verksamhetsgrenar: LAN

Hemsida: http://glmalmo.blogspot.se