Hej och välkomna till Gameages sida!

Vi är då tre grabbar som startat upp denna förening i Helsingborg, vi planerar inför framtiden ett flertalet evenemang där vi kan samla ihopa så många olika slags gamers som möjligt! För visst blir det roligare om man är fler? Oftast iallafall!

Vi har ett väldigt brett utbud av spelkategorier som vi vill fördjupa oss i. Inom vissa kategorier har vi flera års spelkunskaper inom och vissa andra är som nytt för oss, detta gör det till en väldigt spännande upplevelse som vi hoppas kunna dela med oss av till er som är lika intresserade!

Vi i styrelsen planerar väldigt mycket just nu inför vårt allra första officiella evenemang som vi hoppas ska bli så lyckat som möjligt! Datum återkommer vi med!

Med detta hoppas vi att så många som möjligt kommer vilja vara med i vår förening så vi kan växa och bli Helsingborgs mest kändaste spelförening!

Verksamhetsgrenar: Brädspel, E-sport, Konvent, Kortspel, LAN, Laserspel, Rollspel, TV-spel

Hemsida: https://www.facebook.com/GameageSwe?ref=bookmarks

Antal medlemmar