Bli medlem i LudoSport Göteborg 2024

Ordine del Metalupo är den andra uppstartade LudoSport skolan i Sverige med sitt säte i Göteborg. LudoSport - Sporting Light Saber Combat är en sport som utövas utav medlemmarna i föreningen. Föreningen är en administrativ plattform för skolan i Göteborg och ämnar att sprida sporten i sitt närområde.

Hej och välkomna till Ludosport Syd.

För att bli medlem i LudoSport behöver du registrera dig här på eBas, samt betala terminsavgiften.
Se till att fylla i korrekta uppgifter när du registrerar dig så det står rätt uppgifter.
Betalningen för terminsavgiften görs direkt till vårt bankkonto.

Medlem Göterborg-
Bank: SparbankenSyd
Kontonummer: 525.127.181-2
Clearingnummer: 9570

Terminsavgiften är:
Medlemmar under 14 år: 700 kr per termin.
Alla övriga medlemmar: 1500 kr per termin.
Om ni vill ha en faktura eller liknande för att kunna söka friskvårdsbidrag, kontakta oss via vår Email.

MvH
LudoSport Syd