Bli medlem i FLS 2024

Förenade lajvsällskapet (FLS) är en lajvförening i som grundades i Mjölby kommun i samverkan med Mantorps fritidsgård. Idag har vi medlemmar från hela Sveriges avlånga land. Vår huvudsakliga inriktning är lajv men även rollspel som vi under 2020 kommer att starta igång med via digitala tjänster. Vi arbetar ständigt med att locka till oss nya medlemmar som har intresse i lajv och rollspel. En av våra största projekt på lajv är vår svartblodsklan "Bashkaum Raz Han". Vi är cirka 20 personer som åker iväg på 1-2 lajv varje år.

Förenade lajvsällskapet har sitt säte i Mjölby kommun. Hos oss är alla lika betydelsefulla. Det finns inga hinder när det gäller etnicitet, sexuella läggningar eller kön etc. Vi bygger en plattform där alla får vara som de vill, utan krav, utan hinder! Ingen ska känna sig utanför utan alla är välkomna!

FLS har tagit bort funktionen som innebär att ni inte behöver betala medlemsavgift på 20kr inför varje nytt år. Hoppas ni vill vara med och stötta vår förening inför 2023 och årets lajvande!

Mvh Förenade lajvsallskapet