Bli medlem i GCG 2024

- Vi är GCG - Göteborg Cosplay Guild -

Bor du i Göteborg? Har du cosplay som intresse? Då hör du hemma här! Vi är en Sverokförening som håller till på Verket på Lilla Stampgatan, i ett rött hus precis bakom Ullevi Norra hållplats. Vi spenderar majoriteten av vår tid på Verket i verkstaden där det finns arbetsyta, symaskiner, tyg, 3D-printer, mindre bitar worbla och foam, enormt mycket pyssel krims krams man kan göra vad som helst med, men framförallt hittar du andra medlemmar ur föreningen här som du kan umgås med, få tips och pepp!