Bli medlem i XAirsoft 2024

Xairsoft är en nybildad airsoftförening som är etablerad i Hudiksvalls kommun.
XA grundades 2018.
Vi har många år av erfarenhet inom denna sport då vi också tidigare varit delaktiga i en annan förening.

Vi strävar efter att bli en stor och stark förening där det läggs mycket engagemang och tid för att alla ska ha roligt och trivas på våra evenemang!

Det vi har att erbjuda är framför allt mycket spelande. Men också nöje, socialt umgänge, gearkvällar, och självklart mycket mer.

Vi arrangerar både egna spel och åker till andra orter för att spela, ha kul och träffa andra människor som också är intresserad av denna sport.