Bli medlem i Mystic Gaming 2024

Mystic Gaming är en rollspelsförening där alla är välkomna! Vi spelar alla sorters rollspel, mestadels Dungeons & Dragons (5e) men även Shadowrun och annat! Vi spelar oftast i Göteborgs området.

Vi spelar ungefär en gång i veckan, i olika kampanjer som pågår samtidigt ofta med helt olika grupper.
Våra medlemmar är mellan 18 och 35, både tjejer och killar, och vi accepterar alla!

Just nu har vi få spel ledare och många spelare, så möjlighet till spel kan vara begränsad, men om du har lust att hålla i spel själv eller är intresserad ändå så ta kontakt så kollar vi om det går att få in dig i en existerande grupp eller starta en ny.