Bli medlem i Ludostres 2024

Gillar du att fantisera dig bort till magiska sagovärldar och slåss mot otäcka demoner och drakar? Brukar du låta ditt öde styras av slumpen och tärningskast? Tycker du också att det finns en stor tjusning i att vänta på ditt drag i turbaserade spel?

Då är du varmt välkommen att ansluta dig till vår brädspelsförening Ludostres. Vi som har startat sällskapet heter Anton, Julius och Rhodi. Vår ambition är att skapa ett varmt och glädjefyllt sammanhang, där vi tillsammans spelar olika kort-, roll- och sällskapsspel så ofta vi kan. Vi erbjuder en möjlighet för föreningens medlemmar att träffa nya bekantskaper och göra det vi älskar mest av allt - spela brädspel.

Vi (Anton, Julius och Rhodi) är tidigare kollegor på Nordens största nöjespark och är alltså föreningens skapare och arrangörer. Det vi har gemensamt är att vi förr i tiden körde tåg i parken, är goa Göteborgare och älskar att spela spel. Drömmen om att bilda en brädspelsförening har vi haft i många år. Föreningens syfte är att öka intresset för kort-, bräd- och rollspel i Göteborg. Vi står för lustfyllt och respektfullt spelande.

Swisha medlemsavgift på 300 kronor till telefonnummer 0736907367. Eller överför avgiften till bankkonto 6691 904 862 151, Handelsbanken (Rhodi Aponno står som kontohavare). Skriv ditt namn som meddelande på inbetalningen. För endast stödmedlemskap ligger avgiften på 100 kronor. Medlemsavgift avser för ett kalenderår (1 jan-31 dec). Ludostres förbehåller sig rätten att ändra avgifterna vid nytt kalenderår.