Bli medlem i KUSK 2024

KUSK är en Sverok-ansluten förening med fokus på brädspel. Föreningen består av studenter och alumner på Karlstad universitet, samt alla som vill spela tillsammans med oss. Vi träffas på måndagskvällar kl 19;00 i sal 12B257 på Karlstads universitet. Välkommen att hälsa på oss!

KUSK is a game association at Karlstad University with a focus on boardgames. We have game meetings every Monday at 19 o’clock in room 12B257 at Karlstad university. Welcome to play games with us!

Karlstads Universitets SpelKlubb har en medlemsavgift på 50 kr. För att du ska bli medlem i föreningen krävs det alltså förutom att du skriver in dina uppgifter här dessutom att du betalar in 50 kr till föreningens swish (Betalningsmottagare Nils Ahlqvist). Ange ditt namn som meddelande.

Bli även medlem i en avdelning (frivilligt)

Om du vill kan du även bli medlem i en av föreningens avdelningar.