Bli medlem i G and B Destriér 2024

Vi är en spelförening baserad i Jönköpings län. Vi har vår verksamhet förlagd till vår lokal på Martinsgården i Norrahammar. Besök gärna vår facebook för att få reda på mer om oss.

Gameboards & Broadswords har en medlemsavgift på 300 kr. Då ingår inträde för konventen Sportcon, Container och Controle att du ska bli medlem i föreningen krävs det alltså förutom att du skriver in dina uppgifter här dessutom att du betalar in 300 kr till föreningens plusgiro: 34 64 39 - 3. Ange ditt fulla namn och födelseår som meddelande.