Bli medlem i Malmfälts Trollen 2024

Vi är en aktiv förening som spelar mycket Roll och Figurspel, men vi har också kvällar när olika brädspel kommer fram samt kortspel. Vi söker nu aktivt för nya medlemmar för att göra våra aktiviteter trevligare för fler personer.

- PGA Corona och Samhällsflytten har vi temporärt dragit ner på verksamheten tills lokalbristen och möjligheten att anordna event har ordnat upp sig. -

Malmfälts Trollen har en medlemsavgift på 500 kr. För att du ska bli medlem i föreningen krävs det alltså förutom att du skriver in dina uppgifter här dessutom att du betalar in 500 kr till föreningens bankkonto. Clearingnummer: 8264-4, Kontonummer: 53 156 871-5. Ange ditt fulla namn och födelseår som meddelande.