Bli medlem i Nifelfang 2024

Välkommen till spelföreningen Nifelfang, föreningen för dig som vill spela spel och stötta den goda spelverksamheten!

Nifelfang skapades 2008 för att främja spel i alla dess former. I dagsläget ligger vårt fokus främst på brädspel, rollspel, lajv och konventsbesök.

Demokrati och engagemang är viktigt för oss och därför strävar vi ständigt efter att utveckla föreningen och dess medlemmar. Föreningen passar därför utmärkt för dig som vill anordna egna arrangemang men även för dig som bara vill umgås och ha roligt!

Nifelfang har en medlemsavgift på 200 kr som kan betalas via swish, bankgiro eller kontant. Ange ditt fulla namn som meddelande.

Bg: 417-9719