Bli medlem i Midälvariket 2024

En förening i liten skala med stora ambitioner som håller till i Umeå. Föreningen har aktivitet på bland annat på Kulturhuset Klossen och har där ett nära samarbete med Studiefrämjandet. Vi arrangerar flera lajv i stor och liten skala under året, men även hantverksträffar, rollspel, photoshoots med mera. Alla är varmt välkomna att spela och ha roligt med oss!

Midälvarikets spelförening har en medlemsavgift på 100 kr. För att du ska bli medlem i föreningen krävs det alltså förutom att du skriver in dina uppgifter här dessutom att du betalar in 100 kr till föreningens bankgiro och märker betalningen med ditt namn.

Allt sätts in på Midälvarikets bankgiro 5645-0935.

(Har du redan betalt in det strunta i det här.)