Bli medlem i ÖSF 2024

Örnsköldsviks Spelförening (ÖSF) är en klassisk spelförening med intresse i många former av spel främst rollspel, kortspel, brädspel och tabletop.

Föreningens huvudsakliga uppgift är att hålla en lokal där intresserade i en trevlig miljö kan utöva sin hobbyverksamhet tillsammans. Utöver detta arrangeras träffar med jämna mellanrum där alla som vill kan delta i och lära sig om vår verksamhet.

Vi är ett väldigt öppet sällskap som glatt välkomnar den som kliver in genom dörren, både gamla medlemmar och nya bekantskaper.