Bli medlem i Mammas Källare 2024

Mammas Källare är en förening med säte i Karlskrona.
Vi är bland annat kända för vårt stora LAN-event WonderLAN som vi anordnar två gånger per år.
Sedan 2012 började vi även lägga en del vikt på airsoftspel och erbjuda våra medlemmar utlåningsutrustning samt service på utrustning.

Från 2013 och vidare har vi fortsatt med våra aktiviteter och fokuserar på att förbättra kvaliteten på dem.

Vi har även regelbundna spelkvällar med allt från rollspel till magic the gathering med ett härligt gäng!

Välkommen till verkligheten!

Mammas Källare har en medlemsavgift på 50 kr. För att du ska bli medlem i föreningen krävs det alltså förutom att du skriver in dina uppgifter här dessutom att du betalar in 50 kr till föreningens bankkonto. Clearingnummer: 8169-5, Kontonummer: 924363193-5. Ange ditt fulla namn och födelseår som meddelande.