Bli medlem i GG 2024

Spelförening i Göteborg som förutom spel även ägnar sig åt allt som är nördigt!
Har återkommande lan där vi tävlar i dom större konsolbaserade e-sports spelen.
Bl.a spelar vi just nu mycket Tekken 7, BlazblueCF, Street fighter, och liknande.
Vi har en lokal på härlanda i göteborg, där vi träffas upp varje vecka för att spela, prata och vara allmänt nördiga tillsammans.
Förenings träffar sker på tisdagar mellan 18.00 - 00.00, där vi brukar vara ett gäng med härliga människor som befinner sig under kvällen.
Vid intresse kan man alltid ringa ordförande om man vill ha en snabb uppdatering eller kanske bara instruktioner hur man tar sig dig.
Hoppas vi ses där!

GG har en medlemsavgift på 100 kr, lättast är att betala detat via Swish annars går det att ta detta direkt på föreningen tillsammans med Ordförande.
Alla medlemskap är aktiva till slutat av varje år och behöver förnyas efter detta.