Bli medlem i Hugin och Munin -Spel och Event 2024

Föreningen fokuserar idag på att främja spelhobbyn med betoning på lajv främst genom att utveckla och bevara föreningslokalen Torpet Lugnet i Judarskogens naturreservat.

Hugin och Munin -Spel och Event har en medlemsavgift på 250 kr (100 kr om du är 20 eller yngre). För att du ska bli medlem i föreningen krävs det alltså förutom att du skriver in dina uppgifter här dessutom att du betalar in medlemsavgiften till föreningens bankgiro: 5198-8822 eller Swish. Ange ditt fulla namn och födelseår som meddelande.