Bli medlem i Falu Konfliktspel 2024

Falu Konfliktspel, FALK, är Faluns största spelförening med en spellokal kopplad till en figur/brädspels-butik med stort utbud av spel och färger.

FALK träffas i regel varje torsdag kväll där vi spelar alla möjliga figur och brädspel. ALLA är välkomna, oavsett ålder och intressen. Vi har tillfällen dedikerade till våra yngre medlemmar där deras fantasi sätter gränserna. Andra gånger håller vi turneringar med deltagare från hela Sverige!
Tveka inte att komma in och kika en Torsdag om ni är intresserade, eller besök "FALK- Falu konfliktspel" på Facebook.