Bli medlem i West Coast Miners 2024

West Coast Miners är en spelförening för barn och ungdomar med autism/ asperger och deras anhöriga. Föreningens huvudaktivitet är att vi varje sommar arrangerar en Västkustvecka för familjer med LAN & brädspel. Föreningen kontaktas enklast på Facebook. Sök upp gruppen "West Coast Miners & Västkustveckan".

West Coast Miners har en medlemsavgift på 50 kr. För att du ska bli medlem i föreningen krävs det att du skriver in dina uppgifter här och betalar 50 kr till föreningens Bankgironummer på SEB 5353-9177. Ange ditt fulla namn som meddelande. Tänk på att ange en mejladress som läses regelbundet. Det kan vara en förälders adress.