Bli medlem i Göteborgs Allmänna Lajvförening 2024

Göteborgs Allmänna Lajvförening, GALF, är en ideell ungdomsförening vars syfte är att skapa lajv, events och hålla i olika workshops för sina medlemmar.

Vi riktar oss främst till unga som är intresserade av lajv och scenkonst.

GALF arbetar med en tydlig policy om jämställdhet och mångfald. Vi vill se en så stor bredd på vår medlemsbas som möjligt, och arbetar för att ha ett aktivt jämställdhetstänkande i alla våra projekt.

Vi ser det som en viktig roll för ungdomsföreningar att fylla genom att uppmuntra till diskussion och ökad medvetenhet via till exempel aktiviteternas utformning.