Bli medlem i Hackers in Disguise 2022

Hackers in Disguise är en internationell gaming & e-Sport förening med syfte att vara en gemensam plats online för datorspelare från hela världen att mötas och spela tillsammans. Vår Svenska profil är även att främja datorspelande som hobby och mötesplats bland unga i stor utsträckning som möjligt även i lokala delar utav hela landet.

Hackers in Disguise har tidigare varit värd för flera aktiva tävlingsinriktade CS:GO lag som representerar föreningen. Idag består vår verksamhet huvudsakligen av att hålla i spelservrar, evenemang och onlineträffar. Hackers in Disguise's föreningsmedlemmar kännetecknas vid taggen H!D in-game.

De gemensamma intressen vi samlas bakom kan vara t.ex. att skapa lag, engagera sig i föreningsaktiviteter, spela tillsammans m.m.

Du ansöker nu om medlemsskap i föreningen under 2022. Du ansluts också till Sverok. Är du mellan 6-25 år, så får föreningen bidrag för att du är medlem. Inga personuppgifter kommer att lämnas ut av Sverok.